woensdag 22 augustus 2012

Vakantie!!

Aangezien ik in het noorden woon, is de vakantie voor ons nog niet ten einde.
Wel heb ik al met mijn gezin mogen genieten van 3 weken kamperen in Zeeland. We hebben, voor Nederlandse begrippen, heerlijk weer gehad. We hebben genoten van het strand maar hebben ook heerlijk kunnen lezen en knutselen als de temperatuur ietsje lager was.

Hieronder een klein impressie van wat ik zoal gehaakt heb, de afgelopen weken.

Lieve sfeerlichtjes
Dit zijn er 2, maar ik heb er ook nog een aantal weggegeven.

Retro pannenlappen
Deze zijn voor mijzelf. Er hangen er ook nog 2 in de caravan van mijn
schoonouders (die wij mogen gebruiken) in de kleuren van het interieur.

Een schattig bloemenkussen
Ik heb lang nagedacht over hoe ik de achterkant zou maken.
Haken of een stofje er tegenaan?
Uiteindelijk de gemakkelijke weg gekozen en een kant en
klaar hoesje en binnenkussen
gekocht bij de Action!

1 opmerking:

  1. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad, voor ons net zo, wat een weertje hè. Je creaties zijn super mooi. Vooral de laatste vind ik echt heel gauw. Mooi gemaakt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen