zondag 7 september 2014

Verantwoord haken!

De "uilentas"



Ik heb al eerder een AH tas laten zien die ik "opgepimpt" had tot een persoonlijk cadeau.

Mijn bedoeling was om in de zomervakantie een aantal van deze persoonlijke cadeaus te maken voor een aantal lieve mensen om mij heen. Helaas was zelfs in mijn zomervakantie de haaktijd beperkt. Dit kwam omdat wij dit jaar 2 jonge honden mee hadden op vakantie. Erg leuk, maar de dames vroegen wel aandacht en tijd.

Eén tas heb ik in ieder geval af gekregen. Gelukkig maar, omdat ik er heel graag eentje wilde geven aan mijn moeder die deze week jarig was.

Ik heb deze uilentas voor haar gemaakt naar een voorbeeldje wat ik op internet tegen kwam. Met behulp van wat losse patroontjes en eigen ideetjes is deze tas naar mijn idee erg goed geslaagd! (Mijn moeder dacht daar gelukkig net zo over.)


2 opmerkingen:

  1. GAAAAAAAF ! Wat origineel ! Erg leuk :-):-)
    Haakgroetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog om te lezen! en zeker om weer terug te bezoeken ♥

    BeantwoordenVerwijderen