vrijdag 19 april 2013

Een tussendoortje

Ik heb een paar weken geleden deze fantastische fluor kleuren kunnen scoren bij de Wibra.
Ik ben gelijk begonnen met het haken van deze 6-hoeken om er uiteindelijk een leuke deken van te kunnen maken. Hoe ik die deken vorm ga geven, weet ik nog niet, maar dat komt wel als ik een flink aantal exemplaren klaar heb.
De kleurtjes zijn in werkelijkheid nog feller. Echt fluor!!

Toen ik met de bollen thuis kwam, was Marleen ook gelijk verkocht!! "Mam wil jij een hoesje van granny's voor mijn I-pad maken?" Ach ja, dat kan wel even tussendoor.......
Zie hier het resultaat....:-)

Hier komen de kleuren weer anders over.......

2 opmerkingen:

  1. Hallo Corine,

    Wat een prachtige werkjes staan hier en zo een schattige knuffels, ben gelijk volger geworden van uw blogje.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen