vrijdag 1 februari 2013

Nieuw patroon: Granny Square met popcorn cirkel

Als variant op de granny square heb ik me gestort op de granny met popcorn cirkel. Ik zocht een werkje dat ik af en toe op kan pakken. Het vele haken heeft namelijk mijn pols teveel belast waardoor ik nu maar af en toe de haaknaald mag oppakken.

Ook heb ik van mijn granny stripes deken nog zoveel restjes over dat ik die graag op deze manier op wil maken.

Wat ik uiteindelijk ga doen met al deze vierkantjes weet ik nog niet. Ligt er ook een beetje aan hoeveel ik uit de restjes kan halen. Een kussen moet sowieso lukken, maar voor hetzelfde geld heb ik straks genoeg materiaal voor deken.........


Je vindt de werkbeschrijving onder "patronen".

Succes!!

4 opmerkingen:

  1. Deze is zo leuk om te maken, daar ga ik deze week een hele spreivan laten zien!!!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Tineke,

    Ik ben heel benieuwd naar je werk?

    Groet,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk heb ook nog resteje liggen beterschap met je pols rust is af toe .............nodig ik handbrei dan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog. Ga zeker deze popcorn cirkel uitproberen. Moet prachtig zijn voor een deken. Alvast beterschap met je pols. Bezoek je mijn blog ook eens? Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen